Łódź Rewitalizuje

Działania

Ulica Rewolucji 1905 r. (na odcinku Piotrkowska - Wschodnia)

  

Najważniejsze ogłoszenia
 

 

 

Planowany termin zakończenia remontu:

II kwartał 2020

CO POWSTANIE?

Tagi słownikowe: Drzewa, Zieleń, Meble miejskie, Układ ulic,

Po obu stronach ulicy zostanie wykonany chodnik. Od strony północnej będzie on miał szerokość 2,8÷3,4 m, natomiast od strony południowej 2,9÷3,1 m. Będą one wykonane z płyt oraz kostki kamiennej. Jezdnia będzie wykonana, jako jednojezdniowa, jednokierunkowa. Zostanie ona zwężona do szerokości 6 m. Ruch będzie odbywał się w kierunku wschodnim (od ul. Piotrkowskiej w kierunku ul. Wschodniej). Pas ruchu od strony północnej będzie miał szerokość 3,25 m, a od strony południowej 2,75 m. Przystanek komunikacji miejskiej zostanie wyniesiony i pokryty nawierzchnią antypoślizgową. Po stronie północnej powstaną miejsca postojowe oraz zlokalizowane zostaną tereny zielone. Na obu krawędziach ulicy zostaną przygotowane doły z wypełnieniem kamienisto-ziemnym pod projektowane drzewa. Nasadzone zostaną także krzewy, byliny, rośliny płożące, a także trawy ozdobne. Dominować będą rośliny liściaste.

Zakres robót będzie obejmował remont oraz naprawę kanalizacji, sieci wodnej, sieci gazowej oraz zabezpieczenie sieci grzewczej. Przebudowana zostanie także sieć elektryczna z wymianą istniejącej infrastruktury oświetleniowej.

Na ulicy powstaną:

  • 4 stojaki rowerowe,
  • 150 metrów barierki trawnikowej,
  • 12 poziomych krat zabezpieczających drzewa,
  • 12 pionowych krat zabezpieczających drzewa,
  • 16 opraw oświetlenia ulicznego,
  • 7 wysięgników mocowanych do elewacji,
  • 7 słupów oświetleniowych,
  • 6 ławek ulicznych,
  • 6 koszy ulicznych.

Jak zaawansowane są prace?

Otrzymanie dofinansowania: sierpień 2017

Umowa o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 29 sierpnia 2017 r. Aby otrzymać wsparcie finansowe, Miasto musiało stworzyć dokumenty, które bardzo szczegółowo określają jak budynek będzie wyglądał i działał po remoncie (tzw. programy funkcjonalno-użytkowe). Z tego powodu na kolejnych etapach projektowania nie ma możliwości robienia dużych zmian w projektach zaakceptowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

Ogłoszenie I przetargu: sierpień 2017

I przetarg został ogłoszony 9 sierpnia 2017 roku.
Numer przetargu: ZIM-DZ.3322.30.2017
Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: wrzesień 2017

W I przetargu otwarcie ofert nastąpiło 20 września 2017 r. Nie wpłynęła żadna oferta.

Ogłoszenie II przetargu: listopad 2017

II przetarg został ogłoszony 8 listopada 2017 roku.
Numer przetargu: ZIM-DZ.3322.51.2017
Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: grudzień 2017

W II przetargu otwarcie ofert nastąpiło 20 grudnia 2017 r. Wpłynęły 3 oferty (na pakiet 7 ulic i przestrzeni publicznych):

  • 24 793 110,00 zł - Kral Sp. z o.o.
  • 18 799 320,00 zł - IDS-BUD S.A.
  • 20 312 924,38 zł - STRABAG Sp. z o.o.

Zaplanowana przez Miasto kwota: 11 469 953,84 zł

Przejdź do informacji z otwarcia ofert

 

 

Podpisanie umowy z wykonawcą: kwiecień 2018

Umowa z firmą IDS-BUD S.A. została podpisana 27 kwietnia 2018 r. na kwotę 18 799 320,00 zł (na pakiet 7 ulic i przestrzeni publicznych)

Projektowanie: kwiecień 2018 - kwiecień 2019
Rozpoczęcie remontu: początek 2020
Zakończenie remontu: kwiecień 2020

ZOBACZ JAK WYGLĄDA ULICA

Zdjęcia ulicy przed rewitalizacją:

Masz uwagi lub pytania?

Skontaktuj się z nami w sprawie:

zakresu oraz szczegółów remontu Agnieszka Marchwicka tel. (42) 638-48-83 a.marchwicka@zim.uml.lodz.pl
terminu remontu Olga Kassyańska tel. (42) 638-48-85 o.kassyanska@zim.uml.lodz.pl
przeprowadzek i bieżących problemów okolicy Łukasz Mordęcki tel. 506-663-740 l.mordecki@uml.lodz.pl
pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów mieszkańców Izabella Mielczarek tel. 506-663-705 i.mielczarek@uml.lodz.pl
planowanych działań dla mieszkańców Marta Ignaczak tel. (42) 272 -64-05 m.ignaczak@uml.lodz.pl
lokali użytkowych Rafał Lewonowski tel. 506-664-323 r.lewonowski@uml.lodz.pl

Jeżeli Twoje pytanie nie pasuje do żadnej z powyższych grup, to skontaktuj się z Gospodarzem Obszaru, Łukaszem Mordęckim, a on skieruje Ciebie do właściwej osoby.


Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.

 

 

Kontakt