Łódź Rewitalizuje

Działania

Ciąg pieszo-jezdny (Roosevelta 14 - Sienkiewicza 75/77)

  

Najważniejsze ogłoszenia
Wybrano wykonawcę. Czekamy na podpisanie umowy.

 

 

Inwestycja planowana na lata:

2020 - 2021

CO POWSTANIE?

Tagi słownikowe: Układ ulic, Drzewa, Zieleń, Meble miejskie, Oświetlenie, iluminacja, Monitoring,

Między ul. Roosevelta a terenem budynków Wigencji przy ul. Sienkiewicza 75/77 powstanie przejście wewnątrz kwartału ulic Roosevelta-Piotrkowska-Sienkiewicza-Nawrot.

Na wysokości kamienicy przy ul. Roosevelta 14 powstanie niewielki zielony skwerek umożliwiający wejście dalej w głąb kwartału.

 

Jak zaawansowane są prace?

Otrzymanie dofinansowania: sierpień 2017

Umowa o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 29 sierpnia 2017 r. Aby otrzymać wsparcie finansowe, Miasto musiało stworzyć dokumenty, które bardzo szczegółowo określają plany związane z przeznaczeniem i wyglądem obiektów (tzw. programy funkcjonalno-użytkowe). Z tego powodu na kolejnych etapach projektowania nie ma możliwości wprowadzenia dużych zmian w projektach zaakceptowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

Ogłoszenie przetargu (dok projektowa): maj 2019

Przetarg został ogłoszony 14 maja 2019 roku.

Numer przetargu: DOA-ZP-III.271.32.2019

Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: lipiec 2019

Otwarcie ofert w III przetargu nastąpiło 11 lipca 2019r. Wpłynęło osiem ofert (na projekt ciągu pieszo - jezdnego oraz przebudowy budynku dawnej Wigencji):

  • 1 057 800,00zł - Pracownia Architektoniczna arch. Cezary Furmanek
  • oferta nieczytelna - INNDOM Sp. z o.o.
  • 940 950,00 zł - konsorcjum firm: Studium Sp. z o.o. Sp. k. i Studium Sp. z o.o.
  • 630 000,00 zł - Marcin Furtak Pracownia Projektowa F-11
  • 1 388 000,00 zł - LODROM Sp. z o.o.
  • 669 200,00 zł - Franczok Józek Port Pracownia i Studio Architektury
  • 1 414 500,00 zł - Eco - Investment Poland Sp. z o.o.
  • 950 000,00 zł - PAS PROJEKT Sp. z o.o.

Zaplanowana przez Miasto kwota: 1 332 973,00 zł.

Przejdź do informacji z otwarcia ofert.

Podpisanie umowy z wykonawcą: 2019
Projektowanie: od lipca 2019 do marca 2020
Rozpoczęcie remontu: lipiec 2020
Zakończenie remontu: marzec 2021

ZOBACZ JAK WYGLĄDA PRZESTRZEŃ

  Przesuń pinezkę, aby obejrzeć wybrany etap:

 

 

 

Masz uwagi lub pytania?

Skontaktuj się z nami w sprawie:

szczegółów i terminów remontu Kamila Osicińska tel. (42) 272-64-92 k.osicinska@zim.uml.lodz.pl
przeprowadzek i bieżących problemów okolicy Jarosław Janicki tel. 506-664-084 j.janicki@uml.lodz.pl
pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów mieszkańców Łukasz Mordęcki tel. 506-663-740 l.mordecki@uml.lodz.pl
planowanych działań dla mieszkańców Marta Ignaczak tel. (42) 272 -64-05 m.ignaczak@uml.lodz.pl
lokali użytkowych Rafał Lewonowski tel. 506-664-323 r.lewonowski@uml.lodz.pl

Jeżeli Twoje pytanie nie pasuje do żadnej z powyższych grup, to skontaktuj się z Gospodarzem Obszaru, Jarosławem Janickim, a on skieruje Ciebie do właściwej osoby.


Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.

 

 

Kontakt