Łódź Rewitalizuje

Polecane aktualności

wtorek, 14 stycznia 2025

Nowe drogi na Bałutach. Gotowe ulice i plany na 2025 rok [LISTA]

TAnd

Na Bałutach praca wre – w 2024 r. przeprowadzono... więcej

Nowe hotele w Łodzi. Dwa już otwarte, a kolejne w planach! [ZDJĘCIA, WIZUALIZACJE]

Katarzyna Sławińska

Miniony rok nie obył się bez otwarć nowych hoteli... więcej

poniedziałek, 13 stycznia 2025

Remont torowiska na Narutowicza w Łodzi. Zmiany w organizacji ruchu i MPK Łódź

TAnd

Torowcy MPK Łódź na kilka dni zajmą torowisko na... więcej

Przyjmowanie wniosków i wydawanie Miejskiej Karty Seniora w czasie pandemii

Informujemy, że w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego przyjmowanie wniosków o wydanie Miejskiej Karty Seniora oraz jej odbiór odbywa się w sali obsługi Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami Piotrkowska 110 (wejście od pasażu Schillera) oraz w czterech punktach informacyjnych (Zachodnia 47, Politechniki 32, Krzemieniecka 2b, Piłsudskiego 100), WYŁĄCZNIE po uprzednim umówieniu się pod nr telefonu: 272 63 41 lub adresem mailowym zkm@uml.lodz.pl.

Pracownicy Call Center w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami udzielają mieszkańcom m.in. informacji o formie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Łodzi, w tym w szczególności sposobie umawiania wizyty, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 pod numerem telefonu 638 44 44.

Ponadto wszelkie informacje w zakresie usług świadczonych przez Urząd Miasta Łodzi można uzyskać także podczas bezpośredniego spotkania z pracownikiem Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami ul. Piotrkowska 110 (wejście od pasażu Schillera) po uprzednim umówieniu się na wizytę telefonicznie (nr telefonu: 272 63 13) lub drogą elektroniczną (zkm@uml.lodz.pl).

Kontakt