Łódź Rewitalizuje

Polecane aktualności

piątek, 8 listopada 2024

Co sądzisz o pasażu Anny Rynkowskiej i skwerze Lecha Kunki?

Patrycja Wojtaszczyk

Zapraszamy wszystkich mieszkańców Łodzi do... więcej

czwartek, 7 listopada 2024

środa, 6 listopada 2024

Piotrkowska 34 - jedna z kamienic przeznaczonych do rewitalizacji

Co z przedsiębiorcami w 9 kwartale ROCŁ?

Patrycja Wojtaszczyk

Już w najbliższy czwartek, 7 października,... więcej

Cała Łódź zamawia na wynos! – akcja dla łódzkiej gastronomii

Jak w kilku prostych krokach wesprzeć ulubione łódzkie restauracje? Zamawiać z dowozem. Powstaje baza lokali z ofertą na wynos, najciekawszych ofert z dowozem, a także akcja #środazdowozem z daniami w stałej niskiej cenie.

W ramach kampanii "Łódź na wynos" na mieście pojawią się plakaty, a w Internecie grafiki zachęcające do zamawiania „łódzkich tytek” bezpośrednio z lokalu

Niektóre restauracje z trudem dźwignęły się po pierwszym kryzysie, jaki nastąpił w marcu br. Kolejne ograniczenia działalności w odpowiedzi na pandemię mogą doprowadzić do jeszcze poważniejszej zapaści branży gastronomicznej. Miasto ułatwiło pracę restauracjom znajdującym się w zagłębiu łódzkiej gastronomii, czyli na Piotrkowskiej. Dostawcy wynosów mogą obecnie bez ograniczeń kursować po Piotrkowskiej, a przedsiębiorcy wynajmujący lokale miejskie mają możliwość skorzystania z obniżki czynszu do symbolicznej złotówki. UMŁ uruchomił również specjalny fundusz pomocowy dla przedsiębiorców w formie poręczeń kredytowych.

Teraz z inicjatywy Łódzkiego Centrum Wydarzeń i Jemy w Łodzi rusza także kampania „Łódź na wynos”. Dzięki niej klienci dowiadują się, jak w prostych krokach pomagać ulubionym restauracjom oraz gdzie czekają na nich promocyjne oferty
w dowozie oraz na czym polegają.

Entuzjaści dobrego jedzenia i miłośnicy lokalnych restauracji też mogą wspierać restauracje w tych trudnych czasach! Przede wszystkim, rezerwując choćby jeden dzień w tygodniu bez gotowania, kiedy „obiad na mieście” zamieniamy na wynos. Co ważne, warto zamawiać bezpośrednio, czyli przez telefon lub własną stronę restauracji. Nieoceniona jest też aktywność klientów w social mediach - wystarczy udostępnić zdjęcie jedzenia czy post z fanpage’a restauracji, napisać opinię lub komentarz. Wsparcie dobrym słowem ma teraz dla restauratorów niezwykłe znaczenie! – mówi Izabella Borowska, Jemy w Łodzi.

Na mieście pojawią się plakaty, a w Internecie grafiki zachęcające do zamawiania „łódzkich tytek” bezpośrednio z lokalu.

Restauratorzy mogą zaś za pośrednictwem portalu „Jemy w Łodzi” zwiększyć zasięg promocji swoich specjalnych propozycji, np. zestawów zrób-to-sam, przetworów, zakładowych specjalności czy gotowych setów dla dwojga. Właśnie opublikowano pierwszy z cyklu artykułów z najciekawszymi opcjami na wynos. To jednak nie wszystko, bo portal pracuje właśnie nad cyklem szkoleń on-line dla pracowników branży gastronomicznej i każdy ma możliwość zaproponowania tematów na webinaria, które  nadsyłać można na adres jemywlodzi@gmail.com. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://jemywlodzi.pl/do-restauracji-i-do-gosci-nasz-apel/.

Łódzkie Centrum Wydarzeń nie rezygnuje zaś ze wsparcia lokali za pośrednictwem festiwali kulinarnych. Wydarzenia takie jak zaplanowany na koniec listopada Ramen Festiwal, Łódź Smakuje Niepodległość to okazja do zdobycia dodatkowych zamówień i szansa na zauważenie lokalu przez nowych klientów. Festiwalowe dania będą oczywiście w opcji na wynos, a program dodatkowych atrakcji w całości realizowany będzie w sieci.

Kontakt