Umowa o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 29 sierpnia 2017 r. Aby otrzymać wsparcie finansowe, Miasto musiało stworzyć dokumenty, które bardzo szczegółowo określają jak budynek będzie wyglądał i działał po remoncie (tzw. programy funkcjonalno-użytkowe). Z tego powodu na kolejnych etapach projektowania nie ma możliwości wprowadzenia dużych zmian w projektach zaakceptowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.
Kilińskiego 28
PRZECZYTAJ O INWESTYCJI
Wybierz tekst, który Cię interesuje:

ZOBACZ JAK WYGLĄDA KAMIENICA
Przesuń pinezkę, aby obejrzeć wybrany etap:
Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
Jak zaawansowane są prace?
I przetarg został ogłoszony 2 października 2019 roku.
Numer przetargu: ZIM-DZ.2621.15.2019
Otwarcie ofert w I przetargu nastąpiło 5 listopada 2019 r. Wpłynęły 3 oferty:
- 7.490.000,00 zł - Konsorcjum firm: WarBud Sp. z o.o i FHU „WarBud” Wojciech Wardencki
- 6.590.550,00 zł - Przedsiębiorstwo Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski
- 10.977.000,00 zł - Zakład Remontowo-Budowlany „Amer-Bud” Jabłońscy sp. jawna
Zaplanowana przez Miasto kwota: 4 491 966,26 zł
Wybór wykonawcy w przetargu nastąpił 22 stycznia 2020 roku:
- Przedsiębiorstwo Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski - 6.590.550,00 zł
Umowa z Przedsiębiorstwem Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski została podpisana 28 kwietnia 2020 roku, na kwotę 6.590.550,00 zł.
Mieszkańcy będą mogli wprowadzić się w 2024 r.
Masz uwagi lub pytania?
Skontaktuj się z nami w sprawie:
realizacja | Zarząd Inwestycji Miejskich | tel. 42 272 62 94, 42 272 62 80 | zim@zim.uml.lodz.pl |
wykwaterowanie i zasiedlanie nieruchomości | Zarząd Lokali Miejskich | tel. 42 628 70 00 | zlm@zlm.lodz.pl |
administracja (Zarząd Lokali Miejskich - Rejon Obsługi Najemców „Centrum”) | Martyna Gębka | tel. 519 791 244 | m.gebka@zlm.lodz.pl |
pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów mieszkańców | Izabella Mielczarek | tel. 42 638 64 07 | i.mielczarek@uml.lodz.pl |
lokali użytkowych | Łukasz Charuba | tel. 42 272 62 44 | l.charuba@uml.lodz.pl |
Jeżeli Twoje pytanie nie pasuje do żadnej z powyższych grup, to skontaktuj się z Gospodarzem Obszaru, Izabellą Mielczarek, a ona skieruje Ciebie do właściwej osoby.
Ostatnia aktualizacja: 05.06.2019 r.