Łódź Rewitalizuje

Działania

Ciąg pieszo-jezdny (Roosevelta 14 - Sienkiewicza 75/77)

Inwestycja zakończona w

styczniu 2023 r.

CO POWSTANIE?

Tagi słownikowe: Układ ulic, Drzewa, Zieleń, Meble miejskie, Oświetlenie, iluminacja, Monitoring,

Między ul. Roosevelta a terenem budynków Wigencji przy ul. Sienkiewicza 75/77 powstanie przejście wewnątrz kwartału ulic Roosevelta-Piotrkowska-Sienkiewicza-Nawrot.

Na wysokości kamienicy przy ul. Roosevelta 14 powstanie niewielki zielony skwerek umożliwiający wejście dalej w głąb kwartału.

 

Jak zaawansowane są prace?

Otrzymanie dofinansowania: sierpień 2017

Umowa o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 29 sierpnia 2017 r. Aby otrzymać wsparcie finansowe, Miasto musiało stworzyć dokumenty, które bardzo szczegółowo określają plany związane z przeznaczeniem i wyglądem obiektów (tzw. programy funkcjonalno-użytkowe). Z tego powodu na kolejnych etapach projektowania nie ma możliwości wprowadzenia dużych zmian w projektach zaakceptowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

Ogłoszenie przetargu (dok projektowa): maj 2019

Przetarg został ogłoszony 14 maja 2019 roku.

Numer przetargu: DOA-ZP-III.271.32.2019

Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: lipiec 2019

Otwarcie ofert w III przetargu nastąpiło 11 lipca 2019r. Wpłynęło osiem ofert (na projekt ciągu pieszo - jezdnego oraz przebudowy budynku dawnej Wigencji):

  • 1 057 800,00zł - Pracownia Architektoniczna arch. Cezary Furmanek
  • oferta nieczytelna - INNDOM Sp. z o.o.
  • 940 950,00 zł - konsorcjum firm: Studium Sp. z o.o. Sp. k. i Studium Sp. z o.o.
  • 630 000,00 zł - Marcin Furtak Pracownia Projektowa F-11
  • 1 388 000,00 zł - LODROM Sp. z o.o.
  • 669 200,00 zł - Franczok Józek Port Pracownia i Studio Architektury
  • 1 414 500,00 zł - Eco - Investment Poland Sp. z o.o.
  • 950 000,00 zł - PAS PROJEKT Sp. z o.o.

Zaplanowana przez Miasto kwota: 1 332 973,00 zł.

Przejdź do informacji z otwarcia ofert.

Podpisanie umowy z wykonawcą: wrzesień 2019

Umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej podpisano 6 września 2019 roku.

Projektowanie: od września 2019 do sierpnia 2020
Ogłoszenie II przetargu (prace remontowe): październik 2020

II przetarg został ogłoszony 14 października 2020 roku.

Numer przetargu: DSR-ZP-II.271.19.2020

Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: grudzień 2020

Otwarcie ofert nastąpiło 15 grudnia 2020 r. Wpłynęły 4 oferty:

  • 69 449 398,98 zł wariant podstawowy i 60 483 011,39 zł wariant opcjonalny - BUDIMEX Spółka Akcyjna
  • 48 585 000,00 zł wariant podstawowy i 41 820 000,00 zł wariant opcjonalny - konsorcjum fimr: VIK-BUD Spółka z o.o. i  VIK-BUD Stanisław Wiktorowicz Spółka Komandytowa
  • 49 298 685,36 zł wariant podstawowy i 42 204 676,35 zł wariant opcjonalny -  Mostostal Warszawa Spółka Akcyjna
  • 64 027 197,36 zł wariant podstawowy i 58 527 061,71 zł wariant opcjonalny -Skanska Spółka Akcyjna

Zaplanowana przez Miasto kwota: 35 124 562,71 zł

Przejdź do informacji z otwarcia ofert

Rozpoczęcie remontu: IV kwartał 2021
Zakończenie remontu: grudzień 2022

ZOBACZ JAK WYGLĄDA PRZESTRZEŃ

  Przesuń pinezkę, aby obejrzeć wybrany etap:

Zalecane parametry minimalne do wyświetlenia modelu 3D:

Procesor: Procesor Intel® Core™ i5-6500 GHz lub odpowiedniki.  Pamięć RAM: 8 GB. 

Przeglądarka: Mozilla Firefox (użycie innej przeglądarki może powodować błędy) 

W przypadku próby odtwarzania na innych urządzeniach zalecamy otwieranie na urządzeniach o podobnych parametrach wydajnościowych.


Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.

Masz uwagi lub pytania?

Skontaktuj się z nami w sprawie:

realizacji inwestycji Ewa Bogusiak tel. 42 638 50 58 e.bogusiak@zim.uml.lodz.pl
koordynacji projektów 1-8 Olga Kassyańska tel. 42 638 48 85 o.kassyanska@zim.uml.lodz.pl
pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów mieszkańców Magdalena Kurlapska-Stelmach tel. 42 638 64 07 m.stelmach@uml.lodz.pl
lokali użytkowych Mateusz Jędrzejczak tel. 42 638 40 49 m.jedrzejczak@uml.lodz.pl

Jeżeli Twoje pytanie nie pasuje do żadnej z powyższych grup, to skontaktuj się z Gospodarzem Obszaru, Magdaleną Kurlapską-Stelmach, a ona skieruje Ciebie do właściwej osoby.

Kontakt