10 lutego w poniedziałek rozpoczną się pierwsze prace przy przebudowie ciągu ulic Próchnika i Rewolucji 1905 r. od Zachodniej do Kilińskiego. Pierwszy etap prac prowadzony będzie na odcinku od Zachodniej do Piotrkowskiej. Zajęty zostanie prawy pas jezdni, a ruch odbywać się będzie lewym pasem. Również autobusy pozostaną na swoich trasach.
- Następnie w kolejnym tygodniu rozpoczną się prace na odcinku od Wschodniej do Kilińskiego, a na początku marca rozpoczniemy prace na środkowym odcinku pomiędzy Piotrkowską, a Wschodnią – wyjaśnia Agnieszka Kowalewska-Wójcik, dyrektor Zarządu Inwestycji Miejskich.
- Również na odcinku od Wschodniej do Kilińskiego w pierwszym etapie, zajęty będzie tylko prawy pas jezdni – dodaje Andrzej Mikołajewski z Zarządu Inwestycji Miejskich.
Przebudowa Próchnika i Rewolucji 1905 r. zakończy się po wakacjach. Szara betonowa przestrzeń drogi, zmieni się w zazielenioną drogę, z prostymi chodnikami, nową jezdnią i miejscami parkingowymi, oraz energooszczędnymi latarniami. Zasadzimy 94 drzewa. Latarnie wyposażone będą w czujniki zmierzchu, regulujące poziom światła, a w zieleńcach zamontowane będą czujniki wilgoci, uruchamiające nawadnianie zieleni.
10 lutego w poniedziałek rozpoczną się pierwsze prace przy przebudowie ciągu ulic Próchnika i Rewolucji 1905 r. od Zachodniej do Kilińskiego. Pierwszy etap prac prowadzony będzie na odcinku od Zachodniej do Piotrkowskiej. Zajęty zostanie prawy pas jezdni, a ruch odbywać się będzie lewym pasem. Również autobusy pozostaną na swoich trasach.
- Następnie w kolejnym tygodniu rozpoczną się prace na odcinku od Wschodniej do Kilińskiego, a na początku marca rozpoczniemy prace na środkowym odcinku pomiędzy Piotrkowską, a Wschodnią – wyjaśnia Agnieszka Kowalewska-Wójcik, dyrektor Zarządu Inwestycji Miejskich.
- Również na odcinku od Wschodniej do Kilińskiego w pierwszym etapie, zajęty będzie tylko prawy pas jezdni – dodaje Andrzej Mikołajewski z Zarządu Inwestycji Miejskich.
Przebudowa Próchnika i Rewolucji 1905 r. zakończy się po wakacjach. Szara betonowa przestrzeń drogi, zmieni się w zazielenioną drogę, z prostymi chodnikami, nową jezdnią i miejscami parkingowymi, oraz energooszczędnymi latarniami. Zasadzimy 94 drzewa. Latarnie wyposażone będą w czujniki zmierzchu, regulujące poziom światła, a w zieleńcach zamontowane będą czujniki wilgoci, uruchamiające nawadnianie zieleni.