Komitet Rewitalizacji, powoływany na 3-letnią kadencję) jest forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji (m. in. mieszkańców, wspólnot mieszkaniowych, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, szkół publicznych i niepublicznych, ośrodków kultury itp.) z organami gminy. Pełni funkcję opiniodawczą i doradczą dla Prezydenta Miasta Łodzi.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji wyrażają opinie, stanowiska oraz rekomendują rozwiązania w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji. Komitet uczestniczy w opiniowaniu oraz przygotowywaniu uchwał Rady Miejskiej w Łodzi oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Łodzi związanych z rewitalizacją.
Więcej informacji na temat aplikowania uzyskasz klikając na poniższy link:
Informacje o naborze uzupełniającym można uzyskać bezpośrednio w Biurze Rewitalizacji i Mieszkalnictwa w Departamencie Rewitalizacji i Sportu Urzędu Miasta Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 171 (Oddział ds. Działań Społecznych III piętro, pokój nr 302 i 305), w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi, pod adresem internetowym Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.uml.lodz.pl), oraz pod nr tel. 42/ 638 51 39; 42 638 57 54.