Umowa nr UDA-RPLD.06.03.01-10-0006/17-00 o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 28 września 2018 roku.
Fabryczna 21
CO TU POWSTAŁO?
Teren uległ odnowieniu zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi. Zachowane zostały oryginalne nawierzchnie bruku kamiennego, który był odpowiednio przełożony w celu wyrównania i uzupełnienia nawierzchni. Wyremontowany został murowany budynek gospodarczy z czerwonej cegły (komórki lokatorskie). Niektóre drzewa, wytypowane do szczególnej ochrony, zostały oczyszczone z bruków i otoczone powierzchnią biologicznie czynną i gazonami. Pojemniki na śmieci zamontowano w budynku zlokalizowanym w szczycie zachowanego budynku gospodarczego po jego przebudowie i nadbudowie w stylistyce istniejącego wcześniej budynku gospodarczego. Obudowane zostało urządzenie wodne (murowana komora z cegły), przeznaczone do remontu i zamontowana pompa głębinowa wraz ze stylowym stojakiem pompowym. Przeprowadzono remont konserwatorski zabytkowego budynku gospodarczego oraz zamontowano elementów małej architektury.
W budynku mieszkalnym powstały 42 mieszkania, z których 15 to lokale komunalne.
Jak zaawansowane są prace?
Przetarg został ogłoszony 20 grudnia 2018 roku.
Numer przetargu: DOA-ZP-III.271.150.2018
W przetargu otwarcie ofert nastąpiło 23 stycznia 2019 r. Wpłynęła 1 oferta:
- 2 583 000,00 zł - VIK-BUD Sp. z o.o.
Zaplanowana przez Miasto kwota: 2 660 000,00 zł.
W przetargu wykonawca został wyłoniony 5 lutego 2019 roku:
- 2 583 000,00 zł - VIK-BUD Sp. z o.o.
ZOBACZ JAK WYGLĄDA KAMIENICA
Przesuń pinezkę, aby obejrzeć wybrany etap:
Masz uwagi lub pytania?
Skontaktuj się z nami w sprawie:
szczegółów i terminów remontu | Arkadiusz Bogusławski | tel. (42)639-59-10 | a.boguslawski@zim.uml.lodz.pl |
Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.