Łódź Rewitalizuje

Działania

Przędzalniana 57 - 67 (podwórko)

CO TU POWSTAŁO?

Teren został zagospodarowany zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi. Zachowane zostały oryginalne nawierzchnie z bruku kamiennego, ich remont polegał na odpowiednim przełożeniu w celu wyrównania i uzupełnienia nawierzchni z odtworzeniem ich historycznego profilu. Zachowana została część istniejących drzew po określeniu ich zdrowotności. Zieleń uzupełniono nowymi nasadzeniami i elementami małej architektury w postaci ławek, trzepaka, koszy na śmieci czy też wydzielonego śmietnika. Przywrócona została pełna funkcjonalność istniejącej na działce studni wraz z przywróceniem ręcznego, żeliwnego stojaka pompowego (na wzór istniejącego stojaka zlokalizowanego przy posesji Przędzalniana nr 53). Pojawiły się miejsca postojowe o nawierzchni z kraty trawnikowej. Na obszarze zlokalizowane są również miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, wg projektu wykonawczego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej dla podwórek.

Powstała wewnętrzna sieć C.O. zasilana z sieci miejskiej, wzdłuż wewnętrznego traktu jezdnego (między budynkami mieszkalnymi a gospodarczymi). Za przebieg trasy odpowiada Veolia.

Jak zaawansowane są prace?

Otrzymanie dofinansowania: wrzesień 2018

Umowa nr UDA-RPLD.06.03.01-10-0006/17-00 o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 28 września 2018 roku.

Ogłoszenie przetargu:???
Otwarcie ofert: ???
Wynik przetargu: ???
Podpisanie umowy z wykonawcą: ???
Rozpoczęcie remontu:???
Zakończenie remontu: wrzesień 2022

Masz uwagi lub pytania?

Skontaktuj się z nami w sprawie:

szczegółów i terminów remontu Arkadiusz Bogusławski tel. (42)638-59-10 a.boguslawski@zim.uml.lodz.pl

Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.

Kontakt