Łódź Rewitalizuje

Polecane aktualności

czwartek, 11 lipca 2024

środa, 10 lipca 2024

TOP 5 kamienic w Łodzi po rewitalizacji. Mamy się czym pochwalić! [ZDJĘCIA]

Red

Czym jest Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi?... więcej

Ceramiczna mozaika przy Struga gotowa! Zajmuje ponad 100 mkw.! [ZDJĘCIA]

red

„Cztery Strony” to tytuł nowej mozaiki... więcej

Wyłączona obsługa bezpośrednia Urzędu Miasta Łodzi

W związku z zarządzeniem Ministra Zdrowia o wprowadzeniu stanu zagrożenia epidemicznego od poniedziałku 16 marca 2020 r. wyłączona zostaje bezpośrednia obsługa Urzędu Miasta Łodzi.

Zasady kontaktu mieszkańców z urzędem zostały określone w zarządzeniu 3499/VIII/20 Prezydent Miasta Łodzi z dnia 15 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia zadań przed Urząd Miasta Łodzi.

 

Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu w następujących lokalizacjach:

1) ul. Piotrkowska 110;

2) ul. Zachodnia 47;

3) al. Piłsudskiego 100.

 

Rejestracja zgonów i sporządzenia aktów zgonów są realizowane przy al. Piłsudskiego 100.

Pracownicy Urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej.

 

 Lista spraw, które można w Urzędzie załatwić elektronicznie znajduje się na stronie lodz.pl/e-formularze


W Zarządzeniu czytamy:

 

Na podstawie §8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemiologicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 433)

zarządzam co następuje:

 

§ 1.

1. W okresie od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania wykonywanie zadań przez Urząd Miasta Łodzi, zwany dalej  "Urzędem", podlega ograniczeniu polegającemu na wykonywaniu zadań przez Urząd w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

2. Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu w następujących lokalizacjach:

1) ul. Piotrkowska 110;

2) ul. Zachodnia 47;

3) al. Piłsudskiego 100.

 

§2.

1. Ograniczenie, o którym mowa w § 1 nie ma zastosowania do bieżącej rejestracji zgonów i sporządzania aktów zgonu.

2. Zadania określone w ust. 1 są realizowane przez Urzędników Stanu Cywilnego w lokalizacji wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 3.

 

§ 3.

Z zastrzeżeniem § 2, pracownicy Urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej zamieszczone na stronie podmiotowej BIP Urzędu.

 

§ 4.

Wykonywanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Łodzi.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

Prezydent Miasta Łodzi

Hanna Zdanowska

Powiązane pliki

Kontakt