Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 metrów od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem (według rozkładu stałych przystanków w dniu 30 września).
Wskaźnik obrazuje natężenie problemów przestrzenno-funkcjonalnych w danym obszarze w stosunku do średniego ich natężenia w Łodzi, przy czym oba wskaźniki proste współtworzące wskaźnik cząstkowy mają równorzędne znaczenie.
Wskaźnik pokazuje poziom kryzysu obszaru zamieszkania. Przy agregowaniu wskaźnika najwyższa waga została przypisana stanowi technicznemu budynków, nieco niższe kolejno deficytom przestrzennym i problemom niskiej emisji. Korzystne jest, jeśli wartości wskaźnika maleją.
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 metrów od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem (według rozkładu stałych przystanków w dniu 30 września)
Wskaźnik obrazuje natężenie problemów środowiskowych w danym obszarze w stosunku do średniego w Łodzi, wyrażonej odsetkiem lokali komunalnych ogrzewanych indywidualnymi paleniskami na paliwa stałe (a więc – generującym lokalną emisję pyłu PM10).
Wskaźnik obrazuje natężenie problemów przestrzenno-funkcjonalnych w danym obszarze w stosunku do średniego ich natężenia w Łodzi, przy czym oba wskaźniki proste współtworzące wskaźnik cząstkowy mają równorzędne znaczenie.
Wskaźnik pokazuje poziom kryzysu obszaru zamieszkania. Przy agregowaniu wskaźnika najwyższa waga została przypisana stanowi technicznemu budynków, nieco niższe kolejno deficytom przestrzennym i problemom niskiej emisji. Korzystne jest, jeśli wartości wskaźnika maleją.
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 metrów od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem (według rozkładu stałych przystanków w dniu 30 września)
Wskaźnik obrazuje natężenie problemów przestrzenno-funkcjonalnych w danym obszarze w stosunku do średniego ich natężenia w Łodzi, przy czym oba wskaźniki proste współtworzące wskaźnik cząstkowy mają równorzędne znaczenie.
Wskaźnik pokazuje poziom kryzysu obszaru zamieszkania. Przy agregowaniu wskaźnika najwyższa waga została przypisana stanowi technicznemu budynków, nieco niższe kolejno deficytom przestrzennym i problemom niskiej emisji. Korzystne jest, jeśli wartości wskaźnika maleją.
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 m od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 m od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 m od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem
Liczba mieszkańców zamieszkujących dalej niż 280 m od najbliższego przystanku MPK i dalej niż 350 m od najbliższego węzła sieci transportu miejskiego jako odsetek liczby mieszkańców ogółem.