Łódź Rewitalizuje

Działania

Sienkiewicza 26

CO TU POWSTAŁO?

Tagi słownikowe: Lokale biurowe, Lokale usługowo-handlowe,

Dawna willa Maurycego Frankela została wyremontowana i przystosowana do nowej funkcji usługowej. Budynek odzyskał dawny blask. Z zewnątrz przywrócono jednolity wygląd z zachowaniem charakteru XIX-wiecznej willi.

Bryła budynku nie zmieniła się, natomiast wewnętrzny układ pomieszczeń został przebudowany. Pierwsze piętro zajęły biura. Na parterze znalazł się lokal usługowy z możliwością stworzenia w nim restauracji lub kawiarni.

W budynku powstały:

  • 4 lokale biurowe,
  • lokal usługowy z możliwością wprowadzenia funkcji gastronomicznej w parterze.

Jak zaawansowane są prace?

Otrzymanie dofinasowania: sierpnień 2017

Umowa o dofinansowanie remontu przez Unię Europejską i budżet państwa została podpisana 29 sierpnia 2017 r. Aby otrzymać wsparcie finansowe, Miasto musiało stworzyć dokumenty, które bardzo szczegółowo określają jak budynek będzie wyglądał i działał po remoncie (tzw. programy funkcjonalno-użytkowe). Z tego powodu na kolejnych etapach projektowania nie ma możliwości wprowadzania dużych zmian w projektach zaakceptowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

Ogłoszenie przetargu: grudzień 2020

Przetarg został ogłoszony 31 grudnia 2020 roku.

Numer przetargu: ZIM-DZ.2621.35.2020

 

Przejdź do strony przetargu

Otwarcie ofert: luty 2021

W  przetargu otwarcie ofert nastąpiło 11 lutego 2021r. Wpłynęło 5 ofert:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOPOL Sp. z o. o. - 6 877 000,00 zł
  • Konsorcjum firm FHU WarBud Wojciech Wardencki i WarBud Sp.z o.o. - 6 290 000,00 zł
  • Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski i INVESSA Justyna Kołodziejczyk - 5 750 250,00 zł
  • Michał Szymczyk Zakład Ogólnobudowlany - 6 247 000,00 zł
  • Pagma-Bud spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 5 571 900,00 zł

Zaplanowana przez Miasto kwota: 5 842 500,00 zł.

Przejdź do protokołu z otwarcia ofert

Podpisanie umowy z wykonawcą: czerwiec 2021

Umowa została podpisana z firmą: Michał Szymczyk Zakład Ogólnobudowlany 7 czerwca 2021

Projektowanie: od czerwca 2021 do marca 2022
Rozpoczęcie remontu: kwiecień 2022
Zakończenie remontu: grudzień 2023
Wprowadzenie najemców: 2024

ZOBACZ JAK WYGLĄDA BUDYNEK

Zalecane parametry minimalne do wyświetlenia modelu 3D:

Procesor: Procesor Intel® Core™ i5-6500 GHz lub odpowiedniki.  Pamięć RAM: 8 GB. 

Przeglądarka: Mozilla Firefox (użycie innej przeglądarki może powodować błędy) 

W przypadku próby odtwarzania na innych urządzeniach zalecamy otwieranie na urządzeniach o podobnych parametrach wydajnościowych.


Wizualizacje na stronie mają charakter poglądowy, ostateczny wygląd może się zmienić na etapie wykonawczym. Wszystkie planowane terminy mogą ulec zmianie m. in. ze względu na procedury przetargowe, konieczność koordynacji inwestycji między sobą, konieczność koordynacji inwestycji z działaniami gestorów sieci, ze względu na wymagania dotyczące organizacji ruchu w mieście, a także wszelkie inne okoliczności, które mogą pojawić się w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.

Masz uwagi lub pytania?

Skontaktuj się z nami w sprawie:

realizacji inwestycji Anna Sus tel. 42 638-50-58 a.sus@zim.uml.lodz.pl
koordynacji projektów 1-8 Olga Kassyańska tel. 42 638 48 85 o.kassyanska@zim.uml.lodz.pl
wykwaterowań i zasiedleń nieruchomości Zarząd Lokali Miejskich tel. 42 628 70 00 zlm@zlm.lodz.pl
pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów mieszkańców Justyna Gawrońska tel. 42 638 57 29 j.gawronska@uml.lodz.pl
lokali użytkowych Łukasz Charuba tel. 42 272 62 44 l.charuba@uml.lodz.pl

Jeżeli Twoje pytanie nie pasuje do żadnej z powyższych grup, to skontaktuj się z Gospodarzem Obszaru, Justyna Gawrońską,, a ona skieruje Ciebie do właściwej osoby.

Kontakt